Wednesday, 30 November 2011

still waiting

well, yeah , still waiting .

aku tak sabar nak tunggu dia muncul kat facebook tapi entah tahun bilaa lahh nak muncul kan ? raya cina tahun depan ke apa ?

nak text dia? haloohhh , cuak lahh bebeh . macam syiook sendiri karaoke dalam bilik air  lah pulakk kan ?

tapii kita kan kawan ? tak salah kan ? tapi macam taknakk lah pulak , kau mana ingat orangg lain dahh . haha .

dari dulu sampai sekarang aku tunggu , bilalah durian nak gugur hempap kepala aku , biar berdarahdarah berliterliter , senang sikit nak lupa semua benda , lagilagii dia . haha .


oke lah , sebenarnya tgh duk buat kerja physics , tapi kan kan kan , tulisan macam ayam kena cekik , apa kes ?

tu yang malas nak buad tuhh , hha . takpee , cikgu tak kesah pon ... kott ?


heyy kau, aku tunggu kau . aku bukan nak takutkan kau , hee~



nahh , hamekk kaw, khas dari Sum41 untuukkk kau .

No comments:

Post a Comment