Sunday, 4 September 2011

Tomorrow is Hell .

yes, betul . esok neraka . tapi neraka aku lambat sikit ahh . lambat sehari dari budakbudak SBP laen , hehh :D


walaupun aku ni dijelesi ramai , maksud aku , budakbudak sekolah ak dijelesi ramai kerana pulang lewat sehari , maksud aku , cuti free sehari sebab larian 1Malaysia haritu ahh . aku just nak cakap , actually nak nangis , *serupa keling dah aku cakap . aku taknak balik ! aku taknak sental baju atas sink ! aku taknak lineup nak iron baju ! aku tanak buad homework bawah torchlight after lights off ! aku tanakk ! but, padan muka aku lah kan ?


yeah, kehidupan seharian . schedule wajib buat . fuhh~~
aku bukan manja . jauh sekali . 45 batu jauhnya tau . take note that . aku just enggak bisa . malas mbak sebenarnya . homework ! yeah ! belambak macam gunung himalaya ! time nak balik baru nak buat kan ? aku memang pelajar cemerlang, gemilang, terbilang !


esok ! jauh perjalanan nak ke sana . rasa berat kaki . seberatberat kaki ni haa, berat lagi hati . rasa dah macam sauh kapal titanic dahh . haih , redha je lah kan , apaapapun, cuti seminggu ni sekejap . masa pusing cepat ke haaa ? tengoktengok tahun depan SPM . macam wadehell giler ahh .


oke lah, nak pegy melalak . baiiii .

No comments:

Post a Comment